Årets första !

Shaaajna!

Sitter här i bushen hos mamma, mysigt och avkopplande som bara den!
Årets första dopp har nu utövats, igår kl 18.15 :)
Det var sjukt skönt men kallt som fan i början!
Tänk att man är en sån badkruka nu, när man i 6års-åldern bodde i vattnet hur jävla kallt det än va. . .
Kunde kanske bero på att jag i den åldern hade en del späck som värmde :D HAAHA. .

En sak som jag tänkte på igår..
Jag och mamma var på marknad! Hur bondigt det än låter ?! så är det faktiskt himla mysigt. Jag tycker det är en sån nostalgikänsla från när man var liten och gick på marknad med munkar och karameller, och fick fina ballonger. Där är samma saker i varannat stånd men ändå så kan man gå i timmar och bara titta, och tro att man ska kunna hitta något, alltid lika hoppfull ^^
Man ser verkligen alla människornas glädje över att marknaden har kommit till byn, alla-känner-alla känslan och barnen springer kring benen på en. Håll med om att det är en oerhört fin sommarkänsla `? :)

Nu borde jag gå och göra något åt fasaden som jag för tillfället ligger inne med,
lite make-over så ska det nog bli människa av mig med!


Nedan följer bildbeviset från årets första dopp, Copyright by das BADKRUKA!







Livet är kort!
Bryt reglerna, glöm snabbt,
kissa långsamt, älska innerligt,
skratta okontrollerbart och ångra aldrig något som fått dig att le.

Ta hand om er & varandra,
/ Ems <3

Kommentarer
Postat av: amelie

Hej hej!

Tack för de fina orden!!! Kämpa järnet!



Bilden högst upp på min blogg har jag fottat själv och sedan redigerat i photoshop. Sen laddar man upp en fullstorleksbild på sin blogg i storlek 700 (cirka) men publicera inte den utan spara som utkast. Sen när man laddat upp bilden i ett tomt inlägg så klicka på "html" vid verktygen och kopiera sedan den länken som dyker upp där. Sen gr du till "design" och klickar in på "ändra kodmall" sedan går du lite längre ner bland kodmallarna tills det står typ " header" och där klistrar du in länken du kopierat. sen klickar du bara på "spara kodmall". sen ska det funka :P har det inte funkat så kan du lätt byta tillbaka till din gamla genom att klicka på "återställ kodmallar" under "design".



hoppas det går bra =) take care! Kramis

2009-07-05 @ 12:24:16
URL: http://amstrams.blogg.se/
Postat av: Anna

Aw, du är så förbannat sööööt! Jag gjorde också mitt första dopp igår wohooo :D

Tihi, älskar din header ;)

Massa kramar till dig, miss uuu! <3

2009-07-05 @ 18:56:40
URL: http://theolinda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0