Back in Y-town ;P

Haaaj svaj !

Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag har haft! :)
Först fick jag tillbaka min efterlängtaderosa mobil som vart inne hos 3, sen till jobb där man blev väl mött av alla.

Var så himla roligt att komma tillbaka, har verkligen saknat jobbet hur konstigt det än kanske låter!
Jag har aldrig haft så bra kollegor, aldrig trivts så bra med mitt jobb, och definitivt inte tyckt att det ska bli roligt, och än mindre saknat att gå till jobbet! Den känslan är obetalbar, man är ju där en stor del av sin tid!
Jag ser inte fram emot den 23 Augusti när mitt vikariat på PaVe är slut, och jag kommer stå som Timanställd.. Det kommer vara sorgligt att inte veta hur ofta man ska vara där, men samtidigt om man har tur kan man ju kanske se fram emot nästa sommar ? ;) Hihi!


Nu sitter jag här, i väntan på att min ugnspannkaka ska bli färdig :D
Haha är det bara jag som lagar mat tio i ett på natten?!
Anledningen till detta är att jag kan sova längre imorgon, och att jag slipper tänka på det jobbiga fenomenet vad jag ska ta med för mat, och dessutom har jag ingen anledning att då som många andra dagar äta/ köpa sallad!
Spara pengar + mer eneergirik mat ;) BRA VA ?? =)



ERKÄNN ATT NI BLIR SUGNA ?! :) mumma!!

sov gott kära ni!

Livet är kort!
Bryt reglerna, glöm snabbt,
kissa långsamt, älska innerligt,
skratta okontrollerbart och ångra aldrig något som fått dig att le.

Ta hand om er & varandra,
/ Ems <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0