R.I.P Michael <3

Nu är jag hemma i min söta lilla lya igen, saknar mamma helt sjukt mycket.
Det är alltid värst första dagen ;( , hihi jag är som ett litet barn, kan inte hjälpa det men jag är sjukt mammig!! <3

Kommer hem, och slår på Tv:n där minnesceremonin med MJ var på.
Tycker det är så tragiskt med Michaels bortgång, det är verkligen en människa som vågat stå upp för vad han känner, tycker och vill. Än värre är det för hans stackars familj, som nu måste gå igenom en hel del olika livskriser. . .
När jag först fick reda på att han var död, fick man se olika kommentarer överallt ,
en av dom var - " Hur kan man sörja en äcklig jävla pedofil? "
När har dessa människor fått det svart på vitt att han verkligen är skyldig ? Men rykten går bra att lyssna på, det är ju det enklaste sättet att skaffa sig samtalsämne och en åsikt påverkad av någon annan . . .

Varför blir en människa aldrig så hyllad som när den dör?
Det tycker jag är fruktansvärt! Det skrevs inte speciellt mycket mer än vanligt om honom när han var i livet, sen kan man ta närbild på en som ligger i Koma, och skicka ut på förstasidorna/ löpsedlarna överallt ? Tycker inte det är att visa respekt för Michael Jackson, eller människor överhuvudtaget.
Alla tankar går till Michaels anhöriga!




 



 

Michael Jackson  @}->-->--

* 1958
+ 2009

R.I.P
vår eviga popkung <3


______________________________

Livet är kort!
Bryt reglerna, glöm snabbt,
kissa långsamt, älska innerligt,
skratta okontrollerbart och ångra aldrig något som fått dig att le.

Ta hand om er & varandra,
/ Ems <3






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0