What goes around . . .

. . . Comes around, goes back around,

Att man som människa kan med att leva med sig själv, vara i sig själv, orka släpa omkring på sig själv, när man är tillsammans med en som man dumpat och tagit tillbaka x antal gånger där x, låt mig gissa, skulle vara = ca 120 ggr, för att vara otrogen, bli tillsammans med den man var otrogen med, dumpa den andre genom att berätta detta, för att sen gå och bli tillsammans med det gamla offert igen ett tag senare.
Vad skulle ni helst vilja sätta för ord på detta ?
Ha Ha. .

Gud ser allt, men vi märker bara hälften.

Tänk vad man kan tycka synd om en annan människa som inte kommit längre i livet, som inte alls är så säker på sig själv att man inte klarar och vara tillsammans med en i sin egen ålder, utan måste ta en mycket yngre för att få bekräftelse, och som är 21 på pappret men 15 i huvudet? Stackare
Piss of n´ Good Luck,
I feel sorry for you, Looser!

__________

Jag tvättar! och jag vet , jag är duktig :) hihi



Livet är kort!
Bryt reglerna, glöm snabbt,
kissa långsamt, älska innerligt,
skratta okontrollerbart och ångra aldrig något som fått dig att le.

Ta hand om er & varandra,
/ Ems <3


Kommentarer
Postat av: Nikki

Ord värda att tat till sig ;D



2009-07-16 @ 16:17:22
URL: http://bonies.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jasså?

2009-07-16 @ 20:40:33
Postat av: Pontus

Undra vem det är du snackar om =O

2009-07-18 @ 20:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0